Schaumaplast-Organika

Zarządzanie jakością

Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie Klientów, osiągane przede wszystkim przez spełnienie ich wymagań jakościowych, co jest efektem pełnego zaangażowania wszystkich pracowników firmy w stosowanie i rozwój Systemu Jakości.

Produkujemy elementy styropianowe o poziomie jakości satysfakcjonującym naszych Klientów.

Kierunki działań podejmowane dla pełnej realizacji celów jakościowych to: 

  • Rozpoznanie oczekiwań i spełnienie potrzeb Klientów,
  • Rozwój sprzedaży i wzrost konkurencyjności wyrobów,
  • Ciągłe doskonalenie i rozwój Systemu Jakości opartego na wymaganiach normy PN-EN ISO 9001,
  • Systematyczne identyfikowanie procesów i zarządzanie nimi,
  • Zapewnienie terminowości w realizacji zamówień,
  • Stosowanie surowców i materiałów o najwyższym standardzie jakości pochodzących jedynie od sprawdzonych i uznawanych dostawców,
  • Spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska,
  • Systematyczne szkolenia i podnoszenie kwalifikacji personelu. 

Za realizację Polityki Jakości w Schaumaplast - Organika Sp. z o. o.odpowiedzialni są wszyscy pracownicy stosownie do ich obowiązków.
Zarząd zobowiązuje się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.

Zarząd Spółki

Schaumaplast - Organika Sp. z o. o.

 

 

 


Drukuj